همشهری آنلاین: بیژن کوشکی مدافع تیم استقلال تهران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش ایسنا کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال که پس از داربی 65 و به دلیل تخلفات انجام شده در این دیدار؛ حسین کاظمی را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم استقلال محروم کرده بود، در دستور موقت جداگانه‌ای بیژن کوشکی دیگر بازیکن تیم استقلال را نیز به صورت موقت از همراهی تیم استقلال محروم کرد. کوشکی پس از داربی 65 علاوه بر درگیری با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال با خبرنگاران نیز درگیری‌هایی داشت.

مجتبی شریفی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: نشست انضباطی بازیکنان خاطی داربی 65 هفته‌ ‌آینده برگزار خواهد شد.

علاوه بر حسین کاظمی و بیژن کوشکی، نیکبخت واحدی و آرش برهانی نیز در این نشست انضباطی حضور خواهند داشت.

رییس کمیته‌ انضباطی همچنین در مورد تخلفات عمومی هواداران استقلال و پرسپولیس در داربی 65 نیز گفت: گزارشات نیروی انتظامی، اتوبوسرانی، ناظران داوری و مسابقه‌ به کمیته‌ انضباطی رسیده است. چهارشنبه‌ هفته جاری با تشکیل جلسه در محل فدراسیون فوتبال تخلفات عمومی هواداران دو تیم بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش با توجه به دستور موقت صادر شده از سوی کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال بیژن کوشکی و حسین کاظمی عملا دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر را از دست خواهند داد.

کد خبر 65043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز